Metal Work

Захисні дуги на мотоцикл (продовження)

У першій статті Захисні дуги на мотоцикл ми розглянули функціонал, покладений на мотодугі, і визначилися з важливістю установки девайса на Вашу техніку.

У цій статті, як в продовження попередньої хотілося б трохи розглянути виробників дуг для мотоциклів і звернути на особливості виробів, вироблених ними.

Отже, почнемо, Ви знаєте таких виробників як «GIVI», «CRAZY IRON» і MetalWork?

Невеликий екскурс в історію GIVI італійський бренд почав свою історію з 1978 року, засновником є ​​колишній пілот Moto GP, чемпіон 1969 року Чемпіонату 350сс Джузеппе Весензі. Після виходу з великого спорту Весензі присвятив своє життя розробці аксесуарів для мототехніки, включаючи і захисні дуги.

Що стосується CRAZY IRON, то це молода енергійна команда фахівців, яка заснувала свою компанію в 2001 році. Орієнтація компанії російський ринок мотолюбителів. Ціновий сегмент середній і вище середнього.

І на закінчення історичної довідки звернемося до товарів виробництва MetalWork. Компанія почала свою діяльність як вузькоспеціалізована з виготовлення захисних дуг для мотоциклів і рамок під кофри. Вузька спеціалізація дозволила максимально приділити увагу конструкції пропонованих зразків і їх функціональності, при цьому дотримуючись демократичність в цінах. На сьогодні MetalWork розширює асортимент своїх виробів, а так само пропонує покупну продукцію.

Повернемося до основного матеріалу, захисні дуги для мотоцикла. Звернемо увагу на дуги захисні виробництва італійських майстрів, це дуги в основній масі для спортивних моделей (творець був профі пілотом). Відмінна риса цих мотодуг естетика і ергономіка, але конструкція дуг передбачає використання додатково слайдеров. Слайдер виконує роль запобіжника, витратного матеріалу. Слайдер першим приймає навантаження (важливо: слайдер максимально ефективний на асфальтовому гладкому покритті, і зовсім не працює на грунті, гравії).

Товар, пропонований російськими виробниками, більшою мірою орієнтований на чопер і класику. Зовнішній вигляд і масивність головна відмінність цих моделей захисних дуг. Встановити такі вироби можна, захист буде забезпечена, але ми втрачаємо в мобільності, яка необхідна мотоциклів класу ендуро, Та й хром не зовсім підходить для їзди по гравію (знаю звичайно, що перша подряпина як по серцю, а потім вже все одно), але вид побитого хрому, та ще й з плішшю іржі це не привабливо.

Вироби, пропоновані виробником MetalWork, орієнтовані в основній масі на клас мотоциклів ендуро, враховуючи більшість (за все не врахуєш, але прагнемо до цього) необхідних факторів. Захисні дуги виготовляються в основній масі з труби діаметром 22 мм і кріпляться до рами не довше (це важливо) пластинами завтовшки 5 мм. Таким чином, досягаємо необхідної функціональності, дуги при падінні (враховувалися швидкості до 100 км) не руйнуються, допустима деформація кріпильної пластини до межі недопущення дотику дуг пластика. Пластина, деформуючись, пом’якшує ударне навантаження на раму мотоцикла і запобігає руйнуванню місць кріплення.

У цій статті ми з Вами розглянули деякі особливості захисних дуг для мотоциклів різних виробників, сподіваємося, це було корисно.